Eco Medico review/Eco Medico recenzija🌞

🇧🇦+🇭🇷+🇷🇸
-I konacno je doslo vrijeme da napisem recenziju o Eco Medico proizvodima,tačnije o dvije medne maske i maceratu smilja.
•Medne maske•
-Jedna medna maska je za čišćenje lica dok je druga za balansiranje tena.

♡Medna maska za čišćenje lica je zaista dobra i učinkovita.Nekako nakon prvog korištenja vidi se mala razlika,dok nakon dva ili više korištenja vidite znatnu promjenu.Koža vam postaje vise glatka,rastezljiva i sjajna.
-Nanosenje je veoma lagano,dobijete drvenu "kašiku" za nanošenje.Nanesete po citavom licu i vratu, zatim nakon izvjesnog vremena saperete vodom.
-Mednu masku za balansiranje tena još nisam uspjela testirati,međutim nadam se da je podjednako dobra kao i maska za čišćenje lica.

♡Macerat smilja,je nešto najbolje i najdjelotvornije što sam probala.Odmah prvi put kada sam ga stavila,vidjela sam znatne promjene.Ja nisam osoba koja ima problema sa aknama i bubuljicama,vec mi se nekada pojavi jedna bubuljica ili slicno.I u zadnje vrijeme bi mi ostajali oziljci od tih bubuljica,i ja sam Macerat stavila na citavo lice i dobro umasirala.Navecer sam se umila i stavila kremu.Ujutru kada sam ustala mogla sam primjetiti kako su sve bubuljice nestale,zaista zvuci cudno ali je bilo tako,i ovo je zaista moja ljubav,i nastaviti cu ga koristiti i preporucujem svakome MACERAT SMILJA @ecomedico.

🇬🇧
-And finally, it is time to write a review of Eco Medico products, namely two honey masks and immortelle macerate.
• Honey Mask • - One honey mask is for facial cleansing while the other for balance balancing.

♡ The facial cleansing mask is really good and effective.Only after a first use, there is a small difference, and after two or more uses, you see a significant change. Your skin becomes more smooth, stretchy and shiny.
It is very light, you get a wooden "spoon" for application. You face all over your face and neck, then after a while you get caught in water.
- I have not been able to test the weight balancing mask yet, but I hope it's just as good as a facial cleanser.

♡ Immortelle macerate, is something the best and the most effective I tried. Once the first time I put it, I saw significant changes. I'm not a person who has problems with acne and pimple, sometimes I have a pimple or the like. the time would keep me sore from those pimples, and I put Macerat on my entire face and well wet it. I went to bed today and put cream on it. When I got up I could see how all the pimps disappeared, it really sounds strange but it was so, and this is really my love, and I will continue to use it and recommend to anyone IMMORTELLE MACERATE @ecomedico.

- This is natural cosmetics produced with love in Bosnia and Herzegovina.♡






Primjedbe

  1. Post je odličan i super si opisala oba proizvoda. Mislim da bi mi odlično koristili jer imam periode kada imam dosta problema s bubuljicama. Uživala sam čitajući. ❤️

    sweet-dreams-14.blogspot.com - moj blog, ako želiš, svrati😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista su od koristi i dosta pomažu,probaj ih i vidjeti ćeš promjene.

      Naravno da hoću,pozdrav za tebe!🤗

      Izbriši

Objavi komentar