Welcome to Ayla's magical world

Hello guys,welcome to my blog.I am Ayla Gosto,and I am fourteen,maybe I am one or the youngest blogger but I love blogging so much and this is my dream,on my blog you can se posts about fashion,lifestyle,beauty and cooking.I am from Bosnia and Herzegovina,Mostar.In my town is popular Old Bridge,maybe  you know?In this town had so much bloggers,and I am one of them🤣.Love you so much guys,and see you soon,what do you think,post about .......?

SEE YOU SOON😃
sweatshirt:Bershka
pants:Pull&Bear
shoes:Nike





Pozdrav ljudi,dobrodosli na moj blog.Ja sam Ajla Gosto,i imam cetrnaest godina,mozda sam jedna od najmlađih blogera,ali ja blog volim jako puno i to je moj san.Na mome blogu moci ce te vidjeti postove o modi,lifestylu,ljepoti i kuhanju.Ja sam iz Bosne i Hecegovine,Mostar.U mom gradu je popularan Stari Most,mozda znate?U ovom gradu ima puno bloggera i ja sam jedna od njih.Volim vas ljudi,i vidimo se uskoro,sta mislite,post o.......?

Vidimo se uskoro😃!

p.s:Dukserica je iz Bershe,pantalone iz Pull&Beara a patike su Nike i kupljene su u Buzzu😃


Primjedbe

  1. Dobro došla u naš blogerski svijet i želim ti puno sreće u blogovanju! Ja sam također iz okoline Mostara, tačnije Čapljina ali u Mostar idem u školu :) <3

    Vildana from Living Like V

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno,draga Vildana,super,nadam se da cemo super suradjivati😍👼🏽,ljuubim te😘!

      Izbriši

Objavi komentar